fredag 30 januari 2015

Bakslag

För några veckor sedan drabbades jag av ett ordentligt bakslag i min rehabilitering och hamnade till slut på sjukhus. Drabbades av hög feber och infektioner i kroppen som krävde behandling. Efter en vecka på sjukhuset bedömde läkaren att dom inte kunde göra mer än att vänta på att antibiotikan skulle fixa resten och att jag sannolikt skulle tillfriskna fortare i hemmamiljö. Längtar efter att bli frisk igen och få tillbaka krafterna. Längtar speciellt mycket efter vår lilla solstråle Nellie som goda vänner har tagit hand om under tiden.

16 kommentarer:

  1. Håller tummarna att du blir snabbt bättre nu.
    Kram JoY

    SvaraRadera
  2. Jag började bli lite orolig för dig att du inte mådde bra. Skönt att få ett livstecken. Vi vill inget hellre än att du kryar på dig Lars. En stor kram.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att höra. Önskar snart tillfrisknande!

    SvaraRadera
  4. Tänker på dej och hoppas att du snart mår bättre igen!
    Krya-kram

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att du råkade ut för detta bakslag. Styrke-krya-på-dig Hälsning från oss i Figeholm

    SvaraRadera
  6. Det var tråkigt att läsa...nu håller vi tummarna att du blir frisk snart. Skickar också en krya på dej kram

    SvaraRadera
  7. Så trist att läsa om ditt bakslag, men motgångar är till för att övervinnas!! Jag hoppas innerligt att antibiotikan gjort sitt och att du är på bättringsvägen! Kram Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nu är jag på bättringsvägen, kände att vändningen kom i fredags. Nu orkar jag skotta snö igen och idag kom Nellie hem. Hon får nu hjälpa mig med fortsatt rehab.

      Radera