lördag 27 december 2014

God fortsättning

Redan på juldagen infann sig ett behagligt lugn här hemma och i vårt område där vi bor. Märktes tydligt att julaftonen var avklarad med alla måsten. Den efterlängtade snön kom och hjälpte till att skapa stämning. Min rehab går framåt på ett bra sätt, jag har slutat medicinera och är nästan igång som vanligt. Igår var jag ute på den första eftermiddagspromenaden med Nellie, vårt lilla charmtroll. Och idag har jag redan varit ute två gånger. Jag är så glad för att ha klarat av operationen och förhoppningsvis blivit av med den otäcka sjukdomen som cancer är.

6 kommentarer:

  1. God början på resten av ditt liv Lars. Vi önskar er allt gott och nya krafter. Kram & God fortsättning också

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, ja så kan man se på det hela, i så fall är det min tredje start i ett nytt liv. Gillar tanken.

      Radera
  2. God fortsättning och vi önskar fortsatt lyckosam rehab!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, ser att ni stundtals har det riktigt bra där nere. Önskar er ett gott slut på året.

      Radera
  3. Fin läsning. Önskar dig och de dina allt gott! Kramar Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, det känns faktiskt som om jag om ett antal veckor kan andas ut och ta nya tag. Önskar er fortsatt trevlig vistelse söderöver och ett gott slut på året.

      Radera