onsdag 18 september 2013

Golfbilen såld

Idag har jag sålt min golfbil som faktiskt tillhörde en av drivkrafterna och förutsättningarna för att jag efter en svår MC-olycka, för nio år sedan, skulle kunna komma tillbaka och återuppta min stora passion golf. På senare år har husbilsåkandet alltmer tagit över. Jag har dessutom upptäckt att det finns annat att både upptäcka och uppleva än enbart vackert utformade och intressanta golfbanor. Golfbilen har mestadels stått i klubbens garage och väntat på mig. Idag finns det gott om golfbilar att hyra när lusten faller på. I fortsättningen kommer min trotjänare att rulla på en golfbana i Göteborg.
  

4 kommentarer:

  1. Rätt gjort!

    Med bobilen kommer ni mycket längre i livet!

    Lev väl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer, men jag kom otroligt långt mentalt med golfbilen.

      Radera
  2. Det visste jag inte att du hade även den passionen. Husbilen går fortare och tar dig ut på längre rundor utan laddning, så den räcker säkert till. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tanken från början var att husbilen var den ultimata lösningen för att kunna åka runt och spela på nya banor hela tiden. Upptäckte rätt snart att det fanns annat att göra med en husbil samt kom på att jag missat en hel del utanför golfbanorna.

      Radera