torsdag 10 januari 2013

Bättre än väntat

Ibland blir man glad för det lilla och ibland för betydligt större saker. Idag har jag t.ex. varit hos ortopedläkaren och fått ett positivt besked om att jag kommer att kunna gå igen för egen maskin i början av februari. Det medför att jag just nu är mycket glad och kan åter se ljust på framtiden. Inga ledband var skadade och knäskålen var hel. Den betyder speciellt mycket för mig. Jag är helt beroende av ett knä som funkar, tål belastning och inte medför smärtor. Ja, vem är egentligen inte beroende av detta?

5 kommentarer:

  1. Jätteroligt!
    Friskna till nu så du kan hjälpa mig senare!

    Du förstår vad jag menar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lennart, jag anar vad du menar och ställer självklart upp om jag kan hjälpa till på något sätt, för närvarande är jag engagerad i Framtidsgruppen inom Husbilskompisar.se

      Radera
  2. Nu gläds vi med dig. Ett positivt inlägg och en positiv bild. Kram från Aneby

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Matts, ja nu känns det mycket bättre, var lite orolig ett tag, osäker på m jag skulle kunna gå med protes i fortsättningen. Tack för hälsningen.

      Radera
  3. Det var skönt att höra att det blir bättre snart. Har just undrat hur det gått för dig. Förstår så väl problemet med att skada sig i ett reparerat ben. Kan ju vara lagom komplicerat ändå. Bra att veta att du är på benen till säsongen drar igång igen. Lycka till med framtidsjobbet på husbilskompisar. Vi är ju med där också. Fortsätt att bättra på dig! 3 M

    SvaraRadera