söndag 9 november 2014

Fortsatt försäljning

Nu är vi verkligen inne i säljet av prylar som vi inte längre behöver. Idag har vi sålt våra vinter- och sommartäcken till husbilen, båda av god kvalitet tillverkade av MASA. Även dessa täcken köptes och hämtades inom loppet av 24 timmar. Hej vad det går bra. Passade även på att mersälja överdraget för cyklarna med den rödvita varningsskylten. Överdraget behövs liksom inte när man har garage på husbilen. Köpare var ett par som visade sig vara nya husbilsentusiaster och hade nyligen köpt en begagnad KABE 750. Jätteroligt att göra någon glad och bidra med bra utrustning till ett bra pris.

6 kommentarer:

  1. Roligt att du lyckas. Jag haft mina förra fem tons fjäderben och en värmeväxlare till fjärrvärme ute i månader,utan napp trots att jag bara vill bli av med det. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att man måste vara aktiv och tänka på att det handlar om nätfiske, får man inget napp nästan direkt så måste man fixa till betet på något sätt, t.ex. sänka priset.

      Radera
  2. Visst är det bra att kunna sälja i stället för att bara kasta fullt användbara saker.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ogillar att kasta prylar som är hela och fungerar, blir glad om jag kan göra någon annan glad.

      Radera
  3. Vi håller med dej :) det är roligtvattvse sälja när man gör någon annan glad :) skönt för er också...att försäljningen gick bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönast är att bi av med prylar som man inte behöver längre.

      Radera