söndag 27 januari 2013

Trångt om saligheten

Efter att ha varit hänvisad till både rullstol och kryckor sedan årsskiftet så har jag idag provat om jag kan använda min benprotes som jag enligt läkaren inte får börja använda förrän om en vecka. Tyvärr ser det inte så ljust ut. Där var det minsann trångt om saligheten. Jag har istället fått plocka fram min gamla badprotes som jag inte har kunnat använda på länge. Även den var för liten. Nu gäller det att börja pressa, skam den som ger sig. Det ska bara gå!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra vartefter så du är i form tills säsongen börjar på riktigt!
    Lycka till o
    Lev väl!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tills dess ska jag definitivt vara på benen igen, nu gäller det att komma igång så att jag kan ta hand om Nellie när hon kommer hem igen den 6 feb.
      Tack Lennart

      Radera